суббота, 22 июня 2013 г.

Методична скринька: Урок математики в 5 класі


Розв’язування вправ з теми: «Десяткові дроби»
Мета: узагальнити та систематизувати вміння та навички учнів з даної теми; розвивати мислення, обчислювальну культуру, техніку усного рахунку, навики самостійної та групової роботи; виховувати інтерес до предмета та наполегливість.

Обладнання: кросворд, картки №1, №2 та №3.

Хід уроку:

1. Організація класу та мотивація учбової діяльності:
На попередніх уроках ми вчились виконувати дії над десятковими дробами. Сьогодні на уроці ми узагальнимо та систематизуємо отримані знання та навики з цієї теми.
 Урок ми проведемо в формі змагання і для цього ми заздалегідь розділилися на чотири команди. Досягнення кожної команди будуть заноситися до турнірної таблиці по якій в кінці уроку ми виявимо переможця.

2. Перевірка готовності команд:
    Кожна команда виділяє по три консультанта, які перевіряють правильність виконання домашнього завдання в командах суперників.
До турнірної таблиці заносяться результати перевірки: кожне не виконане завдання учасником оцінюється –1 бал, а невірно виконане –0,5 балів.

3. Розминка:
Кожна команда отримує текстово–числовий кросворд. Розгадавши його можна отримати 8 балів. Розминка припиняється тоді, коли одна з команд розгадає ключове слово «Пролісок». Результат розминки заноситься до турнірної таблиці.
Після розгадки вчитель зачитує інформацію:
Пролісок – це найперша квітка. Здатна витримувати морози до –10ºС. Чашечка квітки, наче маленьке дзеркальце, що поглинає перші промені сонця.

КРОСВОРД




1.  






2.






3.






4.







5.








6.








7.








8.




(1,184 : 3,2 + 0,832 : 0,4) : 0,5 + 1,5

Рядок коду:
0,37
0,64
2,08
4,9
2,8
2,45
49
6,4
Н
К
У
И
А
П
Р
Ш
1. (х – 0,95) ∙ 0,18 = 0,549;
2. (8,5 – х) ∙ 7,2 = 37,44;
3. (41,9 – у) : 4,7 = 3,5;
4. 12,5 ∙ у – 3,25 = 4,25.

Рядок коду:
25,45
33
6
4
12
3,3
8,12
0,6
Б
О
С
З
А
У
К
Р


1.     0,02 : 0,004.
2.     Яке число записується в два поверхи?
3.     1,25 ∙ 80.
4.     Властивість множення.
5.     0,8 ∙ 640 + 0,8 ∙ 360.
6.     Компонент дії ділення.
7.     2,8 : 0,07.
8.     Як називається фігура, яка складається з двох променів, що виходять з однієї точки?

4. Мандрівка по зоопарку:
Кожна команда отримує КАРТКУ №1, виконавши завдання і отримавши ключове слово «Шипун», отримує КАРТКУ №2. Виконавши завдання отримує ключове слово «Зубр». Мандрівка припиняється, коли одна з команд отримає два слова. Кожна вірно відгадана літера оцінюється 1 балом. Результати заносять до турнірної таблиці.

Після розгадки вчитель зачитує інформацію:
Лебідь шипун – найбільший пернатий птах у Європі. Довжина його тіла становить 180 см, а вага – від 8 кг до 18 кг.
Зубр – найбільший звір фауни України. Його маса може перевищувати 1 т, висота – 2 – 3 м, а тривалість життя – до 27 років.

КАРТКА №1: Виконайте дії і результат кожної дії розташуйте в порядку спадання. В рядку коду знайдіть відповідну літеру і отримайте слово.


Картка №2: Розв’яжіть рівняння. В рядку коду знайдіть відповідну літеру. Складіть слово, знаючи що номер рівняння відповідає позиції літери в слові.

5. Творчий відпочинок:
Виконуючи отримане завдання кожна команда може проявити себе по творчому. Тим самим отримати 5 балів за першу частину завдання та 5 балів – за другу. 

КАРТКА №3: За коротким записом скласти та розв’язати задачу.
І - ?
ІІ - ?, в 2,3 рази більше, ніж в І
ІІІ - ?, в 3,4 рази більше, ніж в І
Разом – 33,5

6. Підсумок уроку:
Підраховується кількість балів, які набрала кожна команда та визначається команда переможець.
Кожен учасник команд отримує оцінку, яка заноситься до журналу.

5. Домашнє завдання: 

Скласти кросворд (числовий або текстово-числовий) з ключовим словом «Масштаб».  

Комментариев нет:

Отправить комментарий